Επιδοτούμενα προγράμματα εργαζομένων ΛΑΕΚ

10 Weeks
All levels
0 lessons
0 quizzes
0 students

Το Εκπαιδευτικό Κέντρο Consul, έχοντας ως στόχο τη συνεχή κατάρτιση των εργαζομένων, σας ενημερώνει για την έναρξη υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα κατάρτισης και εκπαίδευσης με τίτλο «Πρόγραμμα κατάρτισης εργαζομένων σε μικρές επιχειρήσεις», το οποίο υλοποιείται από Φορείς Εκπροσώπησης των Εργοδοτών για Μικρές Επιχειρήσεις οι οποίες απασχολούν από 1 έως 49 εργαζόμενους.

Η παροχή εξειδικευμένων σεμιναρίων κατάρτισης, η συνεργασία με έμπειρους εισηγητές και οι σύγχρονες εγκαταστάσεις μας αποτελούν βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν τις γνώσεις και δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού τους χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Συνοπτικά οι όροι του προγράμματος είναι

1. Ωφελούμενοι: Εργαζόμενοι σε μικρές επιχειρήσεις, ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ.
2. Διάρκεια προγράμματος: 40 ώρες και υλοποιούνται σε ώρες εκτός εργασίας (απογευματινά ή πρωινά τμήματα).
3. Επιδότηση: 200 ευρώ (5 ευρώ Χ 40 ώρες) καθαρά ανά εργαζόμενο που θα ολοκληρώσει το πρόγραμμα, με απευθείας κατάθεση του ποσού από τον Ο.Α.Ε.Δ. σε προσωπικό του Τραπεζικό λογαριασμό.
4. Αντικείμενο Κατάρτισης: Κάθε πρόγραμμα κατάρτισης μπορεί να περιλαμβάνει θεματικές ενότητες της επιλογής του εργαζόμενου ανάλογα με το  αντικείμενο της δραστηριότητας της επιχείρησης. Οι ενδεικτικοί τίτλοι περιγράφονται παρακάτω στην καρτέλα “Θεματικές Ενότητες”.

Σημείωση : Για την Αττική, τα σεμινάρια θα υλοποιηθούν στις παρακάτω περιοχές:

1. Άγιος Ιωάννης Ρέντη

2. Αθήνα (Κέντρο)

3. Κάτω Πετράλωνα

4. Πλατεία Αττικής

Απαραίτητες προϋποθέσεις για τη συμμετοχή των εργαζόμενων της επιχείρησης στο ανωτέρω πρόγραμμα είναι:

1. Η επιχείρηση να μην απασχολεί συνολικά πάνω από 49 εργαζόμενους ασφαλισμένους στο Ι.Κ.Α. κατά τη διάρκεια του τρέχοντος έτους

2.Οι εργαζόμενοι που θα συμμετάσχουν να είναι ασφαλισμένοι στο Ι.Κ.Α. (να έχουν ένσημα)

– Για Αθήνα 
Αίτηση συμμετοχής εργαζόμενου και Υπεύθυνη δήλωση (συμπληρώνεται από τον κάθε εργαζόμενο χωριστά)
– Για τις Υπόλοιπες περιοχές:
Αίτηση συμμετοχής εργαζόμενου και Υπεύθυνη δήλωση (συμπληρώνεται από τον κάθε εργαζόμενο χωριστά)

Απαραίτητα Δικαιολογητικά για τον κάθε εργαζόμενο που πρέπει να επισυναφθούν μαζί με την αίτηση και την υπεύθυνη δήλωση :
1. Φ/Α Ταυτότητας
2. Φ/Α Τραπεζικού Βιβλιαρίου – ΙΒΑΝ
3. Φ/Α Νόμιμου Παραστατικού που να αποδεικνύει το ΑΦΜ
4. Φ/Α Αποδεικτικού ΑΜΚΑ – Αριθμού ΙΚΑ
5. Φ/Α Αποδεικτικού Εκπαιδευτικού Επιπέδου

Για τα προγράμματα της Αθήνας, μόλις συγκεντρωθούν όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά, μπορείτε να τα αποστείλετε στο email seminaria@consul.gr, με τίτλο ΛΑΕΚ 2020. Τόσο για την περιοχή της Αθήνας όσο και για τις υπόλοιπες περιοχές μπορείτε τα δικαιολογητικά να τα φέρετε και αυτοπροσώπως στα κατά τόπους γραφεία της εταιρείας μας.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

Πωλήσεις – Marketing – Οργάνωση & Διοίκηση

• Σχεδιασμός – Τοποθέτηση και Προώθηση Προϊόντος στην αγορά
• Διαχείριση και Ικανοποίηση Πελατών / Customer Service
• Δημόσιες Σχέσεις και επικοινωνία στην Εργασία
• «TRANSLATING THE BODY’S LANGUAGE» πώς θα διαβάζεις το συνομιλητή σου
• Customer Service – Customer Loylalty. Τεχνικές και δράσεις αποτελεσματικής ικανοποίησης πελατών
• Τime & Stress Management – Aποτελεσματική διαχείριση χρόνου και άγχους
• Πωλήσεις , εξυπηρέτηση πελατών & role playing στην πώληση
• Social media marketing
• Image Making: Create your Professional & Personal Brand
• Συναισθηματική νοημοσύνη (EQ): ο ρόλος στις σχέσεις με συνεργάτες και πελάτες
• Κατάκτηση της προσωπικής και επαγγελματικής επιτυχίας (personal sussess)
• Life skills training για μια καλύτερη ζωή
• Διαχείριση εργασιακού άγχους και επικοινωνία μέσω της Γλώσσας του Σώματος
• Life Coaching : στοχοθεσία και επαγγελματική ανάπτυξη


Aσφάλεια
• Βασική υποστήριξη ζωής και Πρώτες βοήθειες στην εργασία
• Πρόληψη ατυχημάτων – Υγιεινή & Ασφάλεια – Πυρασφάλεια

 

Τρόφιμα – Υγιεινή
• Haccp-Υγιεινή & ασφάλεια τροφίμων (ύλη Ε.Φ.Ε.Τ. )
• Διατροφολογία / Αρχές ισορροπημένης διατροφής

Λογιστικά & Φοροτεχνικά
• Ελληνικά λογιστικά πρότυπα (Απεικονιστική διαδικασία / Προϋπολογισμός μικρών – μεσαίων νομικών προσώπων)
• Φορολογία εισοδήματος νομικών & φυσικών προσώπων
• Νομοθεσία και μισθοδοσία

Τεχνικά
• Νέες τεχνολογίες στο χώρο του αυτοκινήτου
• Γεμολογία (Σεμινάριο για επεξεργασία πολύτιμων λίθων)
• Κανόνες χρωματολογίας (απευθύνεται σε κομμωτήρια)

Πληροφορική
• Βασικές Αρχές Πληροφορικής
• Λογιστικά φύλλα Excel (βασικές αρχές για αρχάριους)
• Advance excel (εφαρμογές προχωρημένων δυνατοτήτων)
• Digital Imaging- Photoshop
• Σχεδιασμός Ιστοσελίδας με Joomla / web design
• Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας
• Κατασκευή e-shop

Διοίκηση-Management
• Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
• Business Coaching και Ηγεσία μέσα στην Επιχείρηση
• Project Management – Διαχείριση έργων
• Logistics (διαχείριση αποθήκης)
• Team Building / Βιωματικό Εργαστήριο για Πραγματική Ομάδα
• Ανάπτυξη δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας ( TEAM WORK)
• Διαχείριση συγκρούσεων και δημιουργία αποτελεσματικής ομάδας

Ξένες γλώσσες
• Ισπανικά
• Ρώσικα
• Ιταλικά

 Εισάγετε κωδικό για να κατεβάσετε τις σημειώσεις 

Θέλετε να ενημερώνεστε για παρόμοια μελλοντικά προγράμματα;


Θα απαντήσουμε άμεσα στο αίτημά σας.

Το CONSUL A.E. Kέντρο Δια Βίου Μάθησης επεξεργάζεται τα παραπάνω δεδομένα σύμφωνα με την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Το CONSUL A.E. Kέντρο Δια Βίου Μάθησης επιθυμεί να σας ενημερώνει για καινούργια επιμορφωτικά προγράμματα, δράσεις συμβουλευτικής καθοδήγησης και άλλα νέα σχετικά με τις δραστηριότητές του, μέσω της αποστολής ενημερώσεων (newsletter). Εφόσον το επιθυμείτε μπορείτε να λαμβάνετε newsletter σχετικά με τα ανωτέρω από την εταιρεία μας. Είναι επίσης στη διακριτική ευχέρειά σας να άρετε την συγκατάθεσή σας, όποτε το επιθυμείτε.

Eπιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις (newsletter) για επιμορφωτικά προγράμματα, δράσεις συμβουλευτικής καθοδήγησης και άλλα νέα σχετικά με τις δραστηριότητές του CONSUL A.E. Kέντρο Δια Βίου Μάθησης.